falSzöveg

Ja, lett némi szabadidőm a napi 8 óra alvás mellőzésével, és arra jutottam, hogy elég szánalmas egyik-másik magyar dal szövege, a rádiókból viszont folyton ezek szólnak. Itt az ideje, hogy a kreativitás leghalványabb szikráját is mellőző szövegek végre új jelentést kapjanak. A komolyságot persze mellőzzük! Fotók forrása: Internet. Ha szeretnél "dalt" ajánlani, küld el az előadó nevét és a szám címét nekünk: r.t.is.rock@windowslive.com

PayPal, nekünk

Torda ajánlásával: "Adjatok! ... Adjatok!"


Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • pingvinmadár: Most hallottam a dalt először, és rá is kerestem a neten, hogy melyik lehet a legrosszabb szövegű ... (2020.08.06. 09:38) Ocho Macho: Jó nekem
  • R.T.Is.Rock: @törzsmókus: Most belemehetnénk abba, hogy a paródia csak annyit mutat, hogy gagyi sz@rt bárki tud... (2015.10.27. 18:26) Deniz: Egyetlen
  • R.T.Is.Rock: @töröltfelhasználó: Bocs, hogy a munkája alapján ítélek meg egy embert... Amit Péterfy Bori csinál... (2014.10.21. 22:36) Péterfy Bori & Love Band: Hajnal
  • R.T.Is.Rock: @Bence Bakos: Hát igen, primitív embereknek primitív dal is elég, csak rakjunk bele néhány népszer... (2014.03.31. 22:17) Subscribe: Az igazi arcod (feat. magyar pop szbornaja)
  • R.T.Is.Rock: @nentes: Kicsit bővebben is kifejthetted volna a véleményed, mert így csak annyi jött le, hogy sze... (2013.12.03. 23:38) Charlie: Könnyű álmot hozzon az éj /Retrospektív/

Címkék

/Retrospektív/ (9) 220 felett (1) 30Y (4) 4kézláb (1) ABRACADABRA (1) abracadabra zenekar (1) Ádám keresi Évát (2) Adatkezelési szabályzat (1) AFC (1) Ákos (5) Alcohol (1) Álmodtam (1) Álmok közt (1) Álomtégla (1) Ámokfutók (1) Anima Sound System (1) Anna & the Barbies (1) Anna and the Barbies (2) Anti Fitness Club (2) Apostol (1) Aranyat ér (1) Árpa Attila (2) átirat (139) Az egyikben ott (1) Az igazi arcod (1) A feneked a gyengém (1) A fénybe nézz (1) A kör (1) A mennyország kapujában (1) A világ végén (1) Baksa-Soós Attila (1) Balanyi Szilárd (1) Ban Orban (1) Barátok Közt (1) Bartók Eszter (1) Bebe (1) Beck Zoltán (1) Belehalok (1) Belmondo (1) Belmondo zenekar (1) Bencsik Tamara (1) Benned élek (1) Bérczesi Róbert (1) Bermuda (2) Bezzegakurvabeckek (1) BLR (2) Blues Company (1) Boci boci tarka (1) Bódi László (1) Bruti (1) ByeAlex (6) Caramel (1) Célok (1) Charlie (1) Cipő (1) Columbo (1) condensation (1) Copy Con (2) Crescendo (2) Crescendo zenekar (2) Crystal (1) Cserpes Laura (1) Csillagreggae (1) Csókolom (2) Curtis (2) Czutor (2) dalszöveg átirat (141) Dead Money (2) Deniz (3) Dér Henrietta (1) Diaz (1) Disco (1) Dob+Basszus (1) Dobrády Ákos (1) doktori (1) DSP (1) e-mail cím (1) Easter Egg (1) Ébresztő (1) Eckü (2) Edda (1) Edda Művek (1) Egyetlen (1) Egyszer mindennek vége... (1) Egy Másik Zenekar (2) Egy más világ (1) Ég veled (1) Éjjel-nappal Budapest (1) Elég volt (1) Élj úgy! (1) Elmondanám (1) Emberek (1) Emberek zenekar (1) EMZ (1) Enyém ez a nap (1) Erik (1) Eszem éjjel és baglyot (1) Eva Mendes (1) Ezt most... (1) Ez a mi mesénk (1) falSzöveg (1) FankaDeli (5) Fanka és Kowa (1) Fantom (1) Fantomérzés (1) Fantom érzés (1) Fekete Angyal (1) Fekete angyal (2) Fekete gyémánt (1) Félhomályból (1) Felhő fenn az égen (1) Feltámad a tenger (1) Fish! (3) Fluor Tomi (3) Földlakó (1) Forradalom (1) Frenk (2) Gáspár Laci (1) Gáspár László (1) Geszti Péter (1) Ghymes (1) Golden Coast (1) Gondolj rám (1) Gringo Sztár (1) Gyermek (1) Hajnal (1) Halott Pénz (5) Hanyatt (1) Házam egy kocsma (1) Ha fúj a szél (1) Heaven Street Seven (2) Hello-Bello (1) Hello lányok (1) Herrer Sára (1) Hétfő Szerda Szombat Kedd (1) Hiperkarma (1) Hófehér Jaguár (1) Holnaptól (1) Homokvár légvár kártyavár (1) Honeybeast (2) Honey Bee (2) Hooligans (1) Horváth Charlie (1) Hősök (3) HS7 (3) Húsvét (1) IdiotSide (1) IHM (1) Illegál (1) Indigó Utca (1) Intim Torna Illegál (4) Isten álma (1) Isten Háta Mögött (1) ITI (1) Játék (1) Jóban rosszban (1) Jó nekem (1) Jó reggelt élet (1) Kafkaz (1) KÁOSZ Központ (1) Kardos-Horváth János (2) Kasza Tibor (1) Kaukázus (2) Kedvesem (3) Kelemen Kabátban (1) Keresztes Ildikó (1) Kiadó (1) Kikötők (1) Kisember (1) Kistehén Tánczenekar (1) Könnyű álmot hozzon az éj (1) Konyha (1) Konyha zenekar (1) Köpköde (1) Korda György (1) Köszönet (1) Köteles István (1) Kötéltánc (1) Kovács Áron (1) Kowalsky meg a Vega (2) Kozmosz (1) Kozmosz zenekar (1) Kozso (1) kritika (140) kulissza titkok (1) Lady N (1) Lélekdonor (1) Lézer (1) Libidó (1) Lógasd le (1) Lola (1) London (1) Loretta (1) lyric (140) Magasban (1) Magna Cum Laude (2) Magyarország (1) Magyar Csárszári Pillanatművek (2) Majka (2) Majka Papa (1) Makám (1) Makám Zenekar (1) Márti Dala (1) Máshogy lesz holnaptól (1) Maximális extázis (1) Meghalok egy csókodért (1) Mentha (2) Messzerepülő (1) Messziről (1) Mindörökké (1) Mire megy Ki (1) Mitévő (1) Mi vagyunk itt (1) Mocsok 1 Kölykök (2) Mohamed Fatima (1) Monte Carlo (1) Mr.Busta (2) Myon & Shane 54 (1) Ná-Ná-Ná (1) Nagyvárosi éjszakák (1) Napra (1) Nekemte (1) Nekem ez jár (1) Nem akarok többé játszani (1) Nem a régi (1) Nem elég (2) Nem kell más (1) Nem minden szarka farka (1) Neoton Família (1) Newton Family (1) Ne sírj anyám (1) Nincs baj Baby! (1) Nincs elérhetetlen cél (1) No todo lo que es oro brilla (1) Nyári Aliz és Nyári Edit (1) Ocho Macho (1) Odett (2) Oláh Gergő (1) Oláh Ibolya (1) Öltöztetnéd megint (1) Óriás (1) Óriás Zenekar (1) Összegzés (1) Összehasonlító elemzés (1) Palcsó Tamás (1) Pálinka (1) Pálinka Dal (1) Pálinka Sunrise (1) Pápai Joci (1) Papp Szabolcs (2) pára (1) paródia (139) Pásztor Anna (1) Pécsi tánctanár (1) Pegazusok Nem Léteznek (2) Pegazusok Nem Léteznek Zenekar (2) Péterfi Bori & Love Band (3) Péterfy Bori (1) Péterfy Bori & Love Band (4) Petőfi (1) Pintácsi Viktória (1) plágium (3) poén (144) Polgár Odett (1) Polgár Péter (1) Pontpontpont (1) Quimby (1) R.T.Is.Rock (2) Radics Gigi (1) Ragyog a szívem (1) Rajzszöggel középre (1) Rest in Peace (2) Road (1) RS (9) Rúzsa Magdolna (3) Scooby-Doo (1) Segíts nekem (1) Semjén (1) Sena (1) Showder Klub (1) Sipos F. Tamás (1) Soerii & Poolek (2) Som Krisztián (1) Spacesh!t (1) Spaceshit (1) Stereomilk (1) Subscribe (2) Sub Bass Monster (1) Sugarloaf (1) Summer Sisters (1) Supernem (3) Süt a nap (1) Szarelem (1) Szatmári Orsolya (1) Szerelem (1) Szia (1) Szikraszemű (1) Szilárd (1) szókimondó szövegek (1) Szólt a király (1) szöveg (141) szponzor kerestetik (1) Szűcs Krisztián (1) Születésnap (1) Tárd ki a szíved (1) Tartós béke (1) Tedd a napfényt be a számba (1) Téged nem (1) Tegnap este (1) Tengermoraj (1) Tipikus sztereó (1) Titok (1) Töltsd újra még (1) Törj ki a csendből (1) Tóth Gabi (2) Tudományos-fantasztikus pop (1) Túl nagy (1) Ugyanaz (1) Ugyanúgy hal(l)asz (1) Ugyanúgy hallasz (1) Úgy fáj (1) Úgy szállj (1) új IHM (1) United (1) ünnepnap (1) UP! (1) Utazás a kegyetlenbe (1) Útközben (1) V-Tech (1) Vágjál lyukat a kádba (1) Vakáció (1) Valakinek ez számít (1) Vámpír (1) Várj (1) Várjál még (1) Végtelen (1) Veled utazom (1) Vidéki vagyok (1) vs. (1) Wasabi Kht. (1) We Are Rockstars (1) Zanzibar (2) Zanzibar zenekar (2) Zaporozsec (1) Zaporozsec zenekar (1) Címkefelhő

Majka feat. BLR & Curtis: Belehalok

R.T.Is.Rock 2013.02.12. 18:00

Majka BLR Curtis.jpgMajoros Péterrel, azaz Majkával indul ez a hét. A rapper wannabe-k népes táborát erősíti Ő is, mert a lopáson kívül mást nem nagyon tud felmutatni. A szövegei és a zenéje is jórészt a copy-pastere épül, így művészi értéke csak annyi, mint egy részeg ordításának a nyári éjszakában. Ja, bocs, Majka szövegei pont erről szólnak, amikor pedig mégsem, akkor ódát ír a felnőtt kamaszkorhoz. Azért ne sajnáljuk le teljesen, hiszen remekül használta ki az RTL Klubot és a Való Világot, utána pedig a TV2-őt is levette rendesen. Bár tudjuk jól, a kertévék nem a tehetséget nézik, csak eladható legyen.

Ref.
Kicsikét szűk a világ nekem,
Keresem benne még a helyem,
Amikor a végtelen univerzum kezd szűkülni körülöttünk, akkor baj van. Ennek oka sok minden lehet, függőség, depresszió, vagy az, hogy a kiindulópont egy putri, ahol 8-an osztoznak egy fél szobán. Kellően letargikus kezdés, egy populista dalhoz. Láttunk már ilyet máshol is.
Nem látom tisztán a holnapot,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok!
Miről szól egy magyar rap? Hát a csajokról, vagy a piáról, mert 50 Cent is így tolja már egy ideje, na meg a gettótéma yo. Ez viszont nekünk kevésbé jó. A rap azért van, hogy legyen valaki, aki odamond azoknak a „fejeseknek”, akik a társadalom jó részének érinthetetlenek. A poprap ezen belül egy könnyedebb műfaj, még a legnagyobbak is csinálnak/csináltak ilyen, bulisabb dalokat, Tupacnál is megvolt ez a vonal, de ott azért volt mondanivaló is, ami ebben a műfajban nagyon fontos.

Félig telt poharak az asztalon,
Ha úgy tartja kedvem, néha beleiszom,
Szólj rám, ha egyszer véletlen
Összefutnánk egy másik Életben!
Ez a négy sor a National Geographic bármelyik bélférgekkel foglalkozó sorozatának lehetne a főcímzenéje, vagy a bevezető szövege.

BLR:
Volt, amikor azt hittem, hogy nincs, ami megállít,
De tudom, ha esik, a magamfajta megázik,
Megbecsülöm már, hiszen hamar elillan a gyönyör,
Hiába mászok ki, mindig jön ugyanaz a gödör!
A Superman-komplexus után biztos baromira fáj a pofára esés. Megázik, elázik, mindent túlspilázik. A shake-be esett légy juthat itt eszünkbe, aki miután kimászott a tejes turmixból, beleesett egy másikba. A történet tanulsága csupán annyi: Sose ess két shake-be!

Felismertem már, és meg is bántam a hibáim,
Hiszem, hogy odafenn meghallgatják az imáim,
Úszom az árral és hiába látom: messze a part,
Az éj leple alatt én csak tovább írom a dalt!
Szép, felismerte a hibáit, de tanulni már képtelen volt belőlük, illetve eleve képtelen volt a művelődésre, amit a fohászkodással rögtön igazol is. Két közhely gyors egymásutánban, aztán jöhet a nagy végszó: csak éjszaka mer szöveget írni, mert akkor senki se látja. Kedves BLR, ezt a szöveget én is szégyellném!

Nem tudom mi lesz majd, ha megunom az egészet,
De még ezt itt hagyom nektek, mielőtt lelépek,
Én a szívembe zárok mindenkit, ki megértett,
És hitt bennem, engem már csak ez éltet!
Erre a depresszióra remélem szed valami gyógyszert, mert súlyosnak tűnik. Hát, akkor sok mindenkit zárhatsz a szívedbe, mert nem nehéz megérteni a szövegelésed, semmi extra nincs benne, igazából pofonegyszerű az egész, megspékelve néhány elcsépelt közhellyel. De, legalább rímel, ami pozitívum.

Eddig sem adtam fel a hitem, ezután se fogom,
Akkor sem, ha becsúszik az Élettől egy-két pofon,
Míg a szívemben bármi lesz , ha sírni lesz is okom,
Mindig ott lesz velem: a papír, a toll, a mikrofon!
A Főnix is a hamvaiból támad fel, BLR is. Az öngyilkos hajlamokat egy szempillantás alatt váltják fel az élni akarás képei. A szegényes mondanivaló, a szív felemlegetése, ami a szeretethiány elfojtására való utalás és a közhelyek elegáns egyvelege ez, amit egy 8 Mile életérzés követ. A félreértések tisztázásaként; ott lesz vele a vécépapír, a lopott liba tolla, meg valakinek a mikrofonja… Hatalmas karrier!

Ref.
Kicsikét szűk a világ nekem,
Keresem benne még a helyem,
Nem látom tisztán a holnapot,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok!

Félig telt poharak az asztalon,
Ha úgy tartja kedvem, néha beleiszom,
Szólj rám, ha egyszer véletlen
Összefutnánk egy másik Életben!
Nincs itt semmi látnivaló, kérem, oszoljanak… A refrén örök!

Emlékszem, egész mást akartam ez előtt 10 évvel,
Akkor még azt hittem, bárkivel elbánok fél kézzel,
Kellett egy évtized, hogy rá tudjak jönni,
Hogy ami meg fog ölni, az nem a többi ember,
Hanem az én-központú rendszer, amit pont azért hoztam létre,
Hogy ne kerüljek trébe! És nézd meg: hogy mit adott most az Isten,
Mert semmim sincsen, összedőlt minden, megszűnt, amiben hittem!
Tíz év nagy idő, de szerintem anno a Való Világot sem sikerült megnyernie, így már hozzászokhatott volna ahhoz, hogy egyébként egy lúzer. Az egoizmus jó dolog, önmagunkban ritkán csalódunk. Ha szabad egy écát, akkor kezdjünk el gyűjtést szervezni Majkának, Majkáért, mert szegénynek nincs semmije. Mellesleg Dundika elég pocsék lehet az ágyban, ha a fickó ennyire megtört lett… A reménytelenségig ugyan eljutott, de a történet legitimitása már kérdéses.

Kellett volna a sorstól egy büdös nagy pofon!
Ami akkorát csattan az arcomon,
Hogy eszembe sem jut, hogy melyik a rossz út,
Valami kéz, ami visszahúz!
Szerintem sohasem volt börtönben, szóval erről ennyit… Így eléggé hiteltelen ez a rész. Az amerikai rapperek jó része nem csak kívülről látott büntetés-végrehajtási intézetet, hanem élvezte az ottani „vendégszeretet” is, tehát van miért erről beszélniük. Aki mázlista volt, az minek lázad?

De nem volt senki, aki példát mutatott volna,
Apám régen elment, anyám meg, mondd meg, minek is szólna,
Mikor úgy is tudja, hogy a fia az csak egy önpusztító barom,
Ha kell 100 fokon égek, és a véleményt mind leszarom!

Ez az egyetlen rész, ami jó. Anyuci pici fia lesz@rja a kritikát, simán odab@sz.

És hiába van pénz a zsebemben, ha szálka vagyok a szemedben,
Nektek írtam a dalokat, úgyhogy jusson eszedbe:
Mikor engem kritizálsz, kicsikét magadat is bántod,
Mert görbe tükröt mutatok neked, amiben saját magad látod!
Egyetértünk kedves Majka. Egy rohadt nagy vicc vagy, nem több. Egy görbe tükör, amin csak röhögni lehet, komolyan venni semmiképp sem. Egyből válaszolni a negatív kritikákra, még mielőtt azok megszületnének? Szép próbálkozás volt, de ennyi.

Nem kell, hogy arról szóljon minden nóta, mekkora raj vagyok,
Nem kell, hogy azt hidd: én bármit, bárhol megkapok!
10 éve próbálok ugyanaz a srác lenni,
De megváltozott a világ, én is megváltoztam... ENNYI!
Pedig fű alatt ez is arról szól, hogy Te mekkora raj vagy aranyapám! A második sor alapján azt hiszem, Dundikának gyakran fájhat a feje az esti órákban, ha már a rapkatona sem kaphatja meg mindig. Majka már tíz éve önmaga emberek! Pezsgőt ide! Hogy rímeljünk a végszóra: Ember, nem változott semmi!

Ref.
Kicsikét szűk a világ nekem,
Keresem benne még a helyem,
Nem látom tisztán a holnapot,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok!

Félig telt poharak az asztalon,
Ha úgy tartja kedvem, néha beleiszom,
Szólj rám, ha egyszer véletlen
Összefutnánk egy másik Életben!

Curtis:
Jó pár gond, amit sajnálom, megéltem,
Igaz út, mit a hamisra cseréltem,
Volt sok fájdalom, azóta elégtek,
Angyalok követtek, imáik elértek!
Ezek a templomba készültek ezzel a f*ssal? A lobotómia után már neked is csak ennyi lesz a szellemi képességed, és majd megérted.

Voltam rossz példa, szálka a szemekben,
Égre nézek, rózsafüzér a kezemben,
Mondták páran már: sohasem felednek,
És ha nem leszek, akkor is szeretnek!
Úgy látom, ez a tag az előző kettő szövegeit foglalja össze, mint a „Kötelezők Röviden” sorozat. Öreg, ez már volt!

Sokszor volt nekem is, hogy könny hullott a szememből,
Mit magamnak hittem, kifolyt a kezemből,
Csalódásban, fájdalomban mit is várhatnék,
Isten vagy ördög előtt tiszta szívvel állhatnék!
Nem voltam nagymenő, ki szinte mindent megtehet,
Vagy gazdag család sarja, aki egy lapra feltehet
Bármit, mert neki semmi sem számít,
Kis koromtól kezdve csak a bűn, ami csábít!
A kezdetektől fogva itt valami sántít! Ez a sor még nagyon ide kívánkozott volna, de most már mindegy. Azt viszont nem értem, ezek most miért rinyálnak? Mint 3 pisis kislány. Kőkemény rapperek akarnak lenni, aztán sírnak, hogy de sz@r nekik. Szerintem sokan cserélnének velük, hogy annyira legyen f*s az életük, mint ennek a háromnak itt. Van mit a tejbe aprítani, ami a mai világban már nagy szó! „Szájtépés pofátlanul”.

Ref.
Kicsikét szűk a világ nekem,
Keresem benne még a helyem,
Nem látom tisztán a holnapot,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok!

Félig telt poharak az asztalon,
Ha úgy tartja kedvem, néha beleiszom,
Szólj rám, ha egyszer véletlen
Összefutnánk egy másik Életben!

Szólj rám, ha egyszer véletlen,
Összefutnánk egy másik Életben!
Mind ugyanazt mondják, nagyjából ugyanúgy. Ez minden, amit elmondhatunk erről a dalról. Az nyílt titok, hogy a zenét nem Majka találta ki, de nem is azzal van a baj. A pocsék szövegek, amikbe belevésték mindazt, ami ellen itt most lázadni szerettek volna, a sosemvolt depresszió, a nem létező börtönévek felemlegetése teljesen hiteltelenné teszik az egészet, és a végére azért csak kiderül, hogy Majkának még mindig az anyja csinálja a forró kakaót minden reggel. Ha azt mondom rá, hogy szánalmas, szerintem akkor még mindig csak dicsértem ezt a szemetet. Eminem mondta egyszer: „A hip-hopot mindenki szereti, de nem mindenki tudja, hogyan kell csinálni!”. Ehhez a műfajhoz fejben nagyon ott kell lenni a topon. Ez a kislányos picsogás, rinyálás három férfi interpretálásában eléggé nevetséges. Összességében annyit mondhatunk el, hogy Majka nincs benne a trében, hanem gyártja azt!

„Az elveszett jelentés”:

Ref.
Rosszul súgott a bukim nekem,
Az összes pénzem elvesztettem.
Ágyamban lófejre bámulok,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok?

Lézercsóvák pásztáznak a falon,
Ezért mostanában gondolkozom azon;
Szólj rám, ha véletlen
A vesédbe szúrt kés esetleg életlen!

BLR:
Nincs az a rendőrjárőr, aki engem megállít,
De tudod, a magamfajta mindent túlspilázik.
Most a fűszeres indiai kaja rendesen gyötör.
Azt hiszem, mindjárt viszontlátom. Hol van a vödör?

Ez a maffia embere, valamilyen Ibrahim,
Megmutatja nekem, hol is vannak a bordáim!
Rossz lóra tettem, ez jelenthette most a bajt,
Szégyellem is ezt a szövegnek nevezett sz@rt!

Nem számít, holnap majd én rúgom le a vesédet,
De amíg még nincs meg a lé, addig én lelépek,
A Chuck Norris meg a Rambo engem kiképzett;
Pörgőrúgás rátok, egy tonna skúló belétek!

Ez rosszabb, mint a Gyűrűk Urában a két torony,
Az LSD-től végigsétálok majd a plafonon,
Nem számít, hogy horog, csapott, egyenes, vagy horony,
Mindig ott lesz velem: a tasli, a boksz, a pofon!

Ref.
Rosszul súgott a bukim nekem,
Az összes pénzem elvesztettem.
Ágyamban lófejre bámulok,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok?

Lézercsóvák pásztáznak a falon,
Ezért mostanában gondolkozom azon;
Szólj rám, ha véletlen
A vesédbe szúrt kés esetleg életlen!

Nem hittem, hogy sokra viszem egy szlovák női névvel,
Tudom, ezt kicsit nehezen fogod fel most ép ésszel,
A lovin viszont minden hülye tud fogadást kötni,
Mert ahhoz a bukmékerhez csak oda kell menni,
Virítod a lét, és máris csinál egy számlád a nevedre.
Tétre, helyre, befutóra,fogadtam a fehér lóra,
Orrom átkapcsoltam porszívóba, rátettem a fehér hóra!

Nagyon nem is vehettem volna zokon,
Ha ott lett volna velem a sok rokon,
Könnyebben forralhattam volna a bosszút,
De megzavarta őket a keresztút!

De nem volt senki, aki bankót nyomtatott volna,
A pénzem elúszott a zsoké meg úgy tett, mintha lovagolna,
Hogy ez az Ibrahim meg már mekkora egy majom,
Most épp nem kapok levegőt, mert rajta áll a torkomon!

Minden hiába, ha hernyó és nem adrenalin van az eredben,
Neóként a padlón hemperegsz az elb@szott tripekben:
Mert amikor önkívületben a földön fekve rángok,
Ez egy olyan látvány, amitől a legtöbbször én is hányok!

Nem kell, hogy arról szóljon minden nóta, mekkora sz@r vagyok,
Nem kell, hogy azt hidd: én bármit, bárhol megadok!
Sok ezrest kéne most az asztalra letenni,
De megváltozott a világ, és megváltozott a kamat is... MENNYI!?

Ref.
Rosszul súgott a bukim nekem,
Az összes pénzem elvesztettem.
Ágyamban lófejre bámulok,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok?

Lézercsóvák pásztáznak a falon,
Ezért mostanában gondolkozom azon;
Szólj rám, ha véletlen
A vesédbe szúrt kés esetleg életlen!

Curtis:
A Keresztapa én vagyok, testvérem,
A problémáid, bocsi, de nem értem,
A lovit buktad, a kamatok elértek,
Ezért most pénzt vagy életet kérhetek!

Ha kell, akkor haladékkal segítek,
De te ne nézzél engem már hülyének,
Viríts, vagy belőled lesz a hal-étek,
Embereim hullámsírba temetnek!

Az ügyet lezártnak tekintem a részemről,
Most látom, hiányzik egy fuksz a kezemről,
A tartozásodból egyet tutira vehetnék,
Isten vagy ördög előtt tiszta lazán állhatnék!
Vagy a Bahamákra turista jegyet válthatnék,
Szóval, kell az a lé, mi mást is mondhatnék?
A legkisebb nem csak a Tescoban számít,
Kis koromtól kezdve csak a bűn, ami csábít!

Ref.
Rosszul súgott a bukim nekem,
Az összes pénzem elvesztettem.
Ágyamban lófejre bámulok,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok?

Lézercsóvák pásztáznak a falon,
Ezért mostanában gondolkozom azon;
Szólj rám, ha véletlen
A vesédbe szúrt kés esetleg életlen!

Szólj rám, ha véletlen
A vesédbe szúrt kés esetleg életlen!

Címkék: kritika paródia poén szöveg lyric átirat Majka Belehalok dalszöveg átirat BLR Curtis Majka Papa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://falszoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr815077028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása