falSzöveg

Ja, lett némi szabadidőm a napi 8 óra alvás mellőzésével, és arra jutottam, hogy elég szánalmas egyik-másik magyar dal szövege, a rádiókból viszont folyton ezek szólnak. Itt az ideje, hogy a kreativitás leghalványabb szikráját is mellőző szövegek végre új jelentést kapjanak. A komolyságot persze mellőzzük! Fotók forrása: Internet. Ha szeretnél "dalt" ajánlani, küld el az előadó nevét és a szám címét nekünk: r.t.is.rock@windowslive.com

PayPal, nekünk

Torda ajánlásával: "Adjatok! ... Adjatok!"


Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • pingvinmadár: Most hallottam a dalt először, és rá is kerestem a neten, hogy melyik lehet a legrosszabb szövegű ... (2020.08.06. 09:38) Ocho Macho: Jó nekem
  • R.T.Is.Rock: @törzsmókus: Most belemehetnénk abba, hogy a paródia csak annyit mutat, hogy gagyi sz@rt bárki tud... (2015.10.27. 18:26) Deniz: Egyetlen
  • R.T.Is.Rock: @töröltfelhasználó: Bocs, hogy a munkája alapján ítélek meg egy embert... Amit Péterfy Bori csinál... (2014.10.21. 22:36) Péterfy Bori & Love Band: Hajnal
  • R.T.Is.Rock: @Bence Bakos: Hát igen, primitív embereknek primitív dal is elég, csak rakjunk bele néhány népszer... (2014.03.31. 22:17) Subscribe: Az igazi arcod (feat. magyar pop szbornaja)
  • R.T.Is.Rock: @nentes: Kicsit bővebben is kifejthetted volna a véleményed, mert így csak annyi jött le, hogy sze... (2013.12.03. 23:38) Charlie: Könnyű álmot hozzon az éj /Retrospektív/

Címkék

/Retrospektív/ (9) 220 felett (1) 30Y (4) 4kézláb (1) ABRACADABRA (1) abracadabra zenekar (1) Ádám keresi Évát (2) Adatkezelési szabályzat (1) AFC (1) Ákos (5) Alcohol (1) Álmodtam (1) Álmok közt (1) Álomtégla (1) Ámokfutók (1) Anima Sound System (1) Anna & the Barbies (1) Anna and the Barbies (2) Anti Fitness Club (2) Apostol (1) Aranyat ér (1) Árpa Attila (2) átirat (139) Az egyikben ott (1) Az igazi arcod (1) A feneked a gyengém (1) A fénybe nézz (1) A kör (1) A mennyország kapujában (1) A világ végén (1) Baksa-Soós Attila (1) Balanyi Szilárd (1) Ban Orban (1) Barátok Közt (1) Bartók Eszter (1) Bebe (1) Beck Zoltán (1) Belehalok (1) Belmondo (1) Belmondo zenekar (1) Bencsik Tamara (1) Benned élek (1) Bérczesi Róbert (1) Bermuda (2) Bezzegakurvabeckek (1) BLR (2) Blues Company (1) Boci boci tarka (1) Bódi László (1) Bruti (1) ByeAlex (6) Caramel (1) Célok (1) Charlie (1) Cipő (1) Columbo (1) condensation (1) Copy Con (2) Crescendo (2) Crescendo zenekar (2) Crystal (1) Cserpes Laura (1) Csillagreggae (1) Csókolom (2) Curtis (2) Czutor (2) dalszöveg átirat (141) Dead Money (2) Deniz (3) Dér Henrietta (1) Diaz (1) Disco (1) Dob+Basszus (1) Dobrády Ákos (1) doktori (1) DSP (1) e-mail cím (1) Easter Egg (1) Ébresztő (1) Eckü (2) Edda (1) Edda Művek (1) Egyetlen (1) Egyszer mindennek vége... (1) Egy Másik Zenekar (2) Egy más világ (1) Ég veled (1) Éjjel-nappal Budapest (1) Elég volt (1) Élj úgy! (1) Elmondanám (1) Emberek (1) Emberek zenekar (1) EMZ (1) Enyém ez a nap (1) Erik (1) Eszem éjjel és baglyot (1) Eva Mendes (1) Ezt most... (1) Ez a mi mesénk (1) falSzöveg (1) FankaDeli (5) Fanka és Kowa (1) Fantom (1) Fantomérzés (1) Fantom érzés (1) Fekete Angyal (1) Fekete angyal (2) Fekete gyémánt (1) Félhomályból (1) Felhő fenn az égen (1) Feltámad a tenger (1) Fish! (3) Fluor Tomi (3) Földlakó (1) Forradalom (1) Frenk (2) Gáspár Laci (1) Gáspár László (1) Geszti Péter (1) Ghymes (1) Golden Coast (1) Gondolj rám (1) Gringo Sztár (1) Gyermek (1) Hajnal (1) Halott Pénz (5) Hanyatt (1) Házam egy kocsma (1) Ha fúj a szél (1) Heaven Street Seven (2) Hello-Bello (1) Hello lányok (1) Herrer Sára (1) Hétfő Szerda Szombat Kedd (1) Hiperkarma (1) Hófehér Jaguár (1) Holnaptól (1) Homokvár légvár kártyavár (1) Honeybeast (2) Honey Bee (2) Hooligans (1) Horváth Charlie (1) Hősök (3) HS7 (3) Húsvét (1) IdiotSide (1) IHM (1) Illegál (1) Indigó Utca (1) Intim Torna Illegál (4) Isten álma (1) Isten Háta Mögött (1) ITI (1) Játék (1) Jóban rosszban (1) Jó nekem (1) Jó reggelt élet (1) Kafkaz (1) KÁOSZ Központ (1) Kardos-Horváth János (2) Kasza Tibor (1) Kaukázus (2) Kedvesem (3) Kelemen Kabátban (1) Keresztes Ildikó (1) Kiadó (1) Kikötők (1) Kisember (1) Kistehén Tánczenekar (1) Könnyű álmot hozzon az éj (1) Konyha (1) Konyha zenekar (1) Köpköde (1) Korda György (1) Köszönet (1) Köteles István (1) Kötéltánc (1) Kovács Áron (1) Kowalsky meg a Vega (2) Kozmosz (1) Kozmosz zenekar (1) Kozso (1) kritika (140) kulissza titkok (1) Lady N (1) Lélekdonor (1) Lézer (1) Libidó (1) Lógasd le (1) Lola (1) London (1) Loretta (1) lyric (140) Magasban (1) Magna Cum Laude (2) Magyarország (1) Magyar Csárszári Pillanatművek (2) Majka (2) Majka Papa (1) Makám (1) Makám Zenekar (1) Márti Dala (1) Máshogy lesz holnaptól (1) Maximális extázis (1) Meghalok egy csókodért (1) Mentha (2) Messzerepülő (1) Messziről (1) Mindörökké (1) Mire megy Ki (1) Mitévő (1) Mi vagyunk itt (1) Mocsok 1 Kölykök (2) Mohamed Fatima (1) Monte Carlo (1) Mr.Busta (2) Myon & Shane 54 (1) Ná-Ná-Ná (1) Nagyvárosi éjszakák (1) Napra (1) Nekemte (1) Nekem ez jár (1) Nem akarok többé játszani (1) Nem a régi (1) Nem elég (2) Nem kell más (1) Nem minden szarka farka (1) Neoton Família (1) Newton Family (1) Ne sírj anyám (1) Nincs baj Baby! (1) Nincs elérhetetlen cél (1) No todo lo que es oro brilla (1) Nyári Aliz és Nyári Edit (1) Ocho Macho (1) Odett (2) Oláh Gergő (1) Oláh Ibolya (1) Öltöztetnéd megint (1) Óriás (1) Óriás Zenekar (1) Összegzés (1) Összehasonlító elemzés (1) Palcsó Tamás (1) Pálinka (1) Pálinka Dal (1) Pálinka Sunrise (1) Pápai Joci (1) Papp Szabolcs (2) pára (1) paródia (139) Pásztor Anna (1) Pécsi tánctanár (1) Pegazusok Nem Léteznek (2) Pegazusok Nem Léteznek Zenekar (2) Péterfi Bori & Love Band (3) Péterfy Bori (1) Péterfy Bori & Love Band (4) Petőfi (1) Pintácsi Viktória (1) plágium (3) poén (144) Polgár Odett (1) Polgár Péter (1) Pontpontpont (1) Quimby (1) R.T.Is.Rock (2) Radics Gigi (1) Ragyog a szívem (1) Rajzszöggel középre (1) Rest in Peace (2) Road (1) RS (9) Rúzsa Magdolna (3) Scooby-Doo (1) Segíts nekem (1) Semjén (1) Sena (1) Showder Klub (1) Sipos F. Tamás (1) Soerii & Poolek (2) Som Krisztián (1) Spacesh!t (1) Spaceshit (1) Stereomilk (1) Subscribe (2) Sub Bass Monster (1) Sugarloaf (1) Summer Sisters (1) Supernem (3) Süt a nap (1) Szarelem (1) Szatmári Orsolya (1) Szerelem (1) Szia (1) Szikraszemű (1) Szilárd (1) szókimondó szövegek (1) Szólt a király (1) szöveg (141) szponzor kerestetik (1) Szűcs Krisztián (1) Születésnap (1) Tárd ki a szíved (1) Tartós béke (1) Tedd a napfényt be a számba (1) Téged nem (1) Tegnap este (1) Tengermoraj (1) Tipikus sztereó (1) Titok (1) Töltsd újra még (1) Törj ki a csendből (1) Tóth Gabi (2) Tudományos-fantasztikus pop (1) Túl nagy (1) Ugyanaz (1) Ugyanúgy hal(l)asz (1) Ugyanúgy hallasz (1) Úgy fáj (1) Úgy szállj (1) új IHM (1) United (1) ünnepnap (1) UP! (1) Utazás a kegyetlenbe (1) Útközben (1) V-Tech (1) Vágjál lyukat a kádba (1) Vakáció (1) Valakinek ez számít (1) Vámpír (1) Várj (1) Várjál még (1) Végtelen (1) Veled utazom (1) Vidéki vagyok (1) vs. (1) Wasabi Kht. (1) We Are Rockstars (1) Zanzibar (2) Zanzibar zenekar (2) Zaporozsec (1) Zaporozsec zenekar (1) Címkefelhő

Rúzsa Magdolna: Szerelem

R.T.Is.Rock 2013.05.09. 16:55

ruzsamagdi.jpgKis hazánkban a „sztárság” bemondásra van. Itt mindenkiből lehet énekes, a tehetség abszolút mellékes. Viszont az igénytelenség nem csak a határokon belülről jön, külföldről is honosítják, de legalábbis erőteljesen marasztalják. Annyi tehetségtelenségkutató műsort prezentálnak, hogy ezekben már mindegy ki nyer, csak meglegyen az a 10-15 ember, akiket utána el lehet adni. Ezen tucatáruk népes táborát erősíti Rúzsa Magdolna is. Fura kiejtés, magyartalan szövegek, és még egy lenyúzott bőr a szerelem teteméről, amit már annyira leamortizáltak, hogy már csak a felhasználhatatlan részek maradtak.

Nyár van, olvad a málna a számban,
Normál esetben a málna nem szokott csak úgy önmagában olvadni. Amennyiben ez valami orális fixáció végeredménye, abban az esetben pedig nyugodtan hívhatjuk eme „olvadó” végterméket mesterséges intelligenciának a művésznő szájában. Az első sor világos üzenetet hordoz: Itt a nyár, és mindenki szopjon be valamit ennek örömére. Valakinek a ló jön be, egyesek pedig mások málnájára esküsznek, ízlés dolga tehát, ki mit szeret...
Égek egy könnyű lázban,
Ha a váll a vállhoz ér!
És minden percben nyár van,
Nem tudom, az volt már, hogy egyébként nyár van?
A csókod pihen az ágyban,
Lassan ébresztem, hátha
Az ajtóban utolér...
Ki éri utol az ajtóban? A baltás gyilkos?
És lassan lüktet a város,
Ketten falnak egy lángost,
Én még semmit sem ettem,
Mert szerelmes vagyok beléd..
És aranyköd van előttem,
Könnyen - puhán lebben,
Minden percben...
A versszak végén már csak a nyálas klisékben tobzódhatunk. A szerzőnek két fontos üzenete van, az egyik, hogy míg mások ketten falnak egy lángost, addig Ő, mint megélhetési zenész éhezik, a másik pedig valószínűleg eme elsőnek a következménye, vagyis mostantól már csak a pénzre bukik: „Aranyköd nélküliek kíméljenek”.

Szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem,
Elsőre mintha „szarelemnek” ejtené. Kicsit túlspilázta a vajdasági származását.
Enyém vagy,
Szerelem, szerelem,
Szerelem, szerelem,
Enyém vagy..
Ehetlek reggel és kortyollak éjjel,
Magamra önthetlek,
Megmosol szépen, tudom,
Neked mindenemet odaadom,
Ha akarod...
”A szerelem vak, a barátság pedig behunyja a szemét!” /Friedrich Nietzsche/ Gondolom ez az oka annak, hogy a refrén ennyire borzalmas lett. A szövegíró eszét vesztette, a környezetében lévők pedig inkább nem nyilvánítottak véleményt eme „műremekről”, pedig nem ártott volna. Ismételgetés bugyuta szófordulatokkal megfűszerezve, ez minden, amire a tehetségből futotta. A szövegíró fétiseiről pedig csak egy +18-as blogon tudnék érdemben nyilatkozni.

Nyár van, rágyújtottunk páran,
A füst csak vitorlázgat,
Kikötőnk felé..
És minden percben nyár van,
Addig jár a spangli körbe, amíg el nem fogy, és még mindig tombol a nyár, a kohézió is vakáción van már! Elég szegényes a történet, ennél még a Fekete Pákó is többre képes, pedig Ő tényleg csak URL-ben beszélni a magyart.
Érzem, átfogod a vállam,
Hátradőlve várlak,
S a kulcs a zárba ér,
És lassan nyugszik a város,
Látom a szemeden álmos,
Erről a Belga „Szex” című dala jutott eszembe: „Tedd szét!”.
Én még semmit sem ettem,
Mert szerelmes vagyok beléd..
És aranyköd van előttem,
Könnyen - puhán lebben,
Minden percben...
Még mindig a pénzesekre pályázik, és lássuk be, ha éheznénk, mi is ezt tennénk.

Szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem,
Enyém vagy,
Szerelem, szerelem,
Szerelem, szerelem,
Enyém vagy..
Ehetlek reggel és kortyollak éjjel,
Magamra önthetlek,
Megmosol szépen, tudom,
Neked mindenemet odaadom,
Ha akarod...
A mű az ismétlésekre alapoz, a szókincs szegényes, semmi olyat nem tud felmutatni, amit ne hallottunk volna valamelyik másik hasonlóan nyálrákgyanús szerelmes dalocskától. Ez tipikusan az a kategória, ahol inkább rajzoltak volna az egyedek, mert a végeredmény annyira szánalmasan sablonos. Azért ez a szövegvilág azt az embert is minősíti, aki pénzével életre hívta ezt a borzalmat. Agyatlan szerelemes picsogás az egész. A Belga „Szerelmes vagyok” c. dalára hajaz, azzal a különbséggel, hogy itt komolyan gondolják azt, ami ott poén volt. Ez is csak egy olyan nóta, amire ha azt mondom, tré, akkor még mindig dicsértem.

„Az elveszett jelentés”:

Jártam, a tévés sztárgyárban,
Megfürödtem a nyálban!
Szereposztó kanapén,
Én ott pörögtem a nagy brɇn,
A fődíjat meg is kaptam,
Pedig csak a számmal sz@rtam,
Szereposztó kanapé...
Bélsáros az egész város,
Kutyahúgyos a lángos,
Bizony, ezt itt neked vettem,
Holnap meg eladom a testem!
És aranyköd van előttem,
Nálam a gazdagok előnyben,
Minden percben...

Sz@r nekem, sz@r nekem,
Sz@r nekem, sz@r nekem,
Nincs agyam,
Sz@r nekem, sz@r nekem,
Sz@r nekem, sz@r nekem,
Nincs agyam..
Eladom a vesém, kettő minek belém,
Kár, hogy nincsen herém,
Megmosol szépen, tudom,
Belső szerveimet most eladom,
Nő a vagyonom...

Nyál van, itt bent a pici számban,
Fröcsög is mindenfelé,
Kezem nem rakom pofám elé...
És most mindenhol nyál van!
Távolban egy atom villan,
Nem kell, hogy fázzak,
A Tomi mondta, hogy pályázzak,
De én nem lettem trafikos,
Megmutatja ezt a kisokos,
A végére így is pr*sti lettem,
Holnap meg eladom a testem!
És aranyköd van előttem,
Nálam a gazdagok előnyben,
Minden percben...

Sz@r nekem, sz@r nekem,
Sz@r nekem, sz@r nekem,
Nincs agyam,
Sz@r nekem, sz@r nekem,
Sz@r nekem, sz@r nekem,
Nincs agyam..
Eladom a vesém, kettő minek belém,
Kár, hogy nincsen herém,
Megmosol szépen, tudom,
Belső szerveimet most eladom,
Nő a vagyonom...

Címkék: kritika paródia poén szöveg lyric átirat Szerelem dalszöveg átirat Rúzsa Magdolna Szarelem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://falszoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr445291577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása